スポンサーサイト


SHUTTERED A TYLER STABLEFORD FILM / STEVE HOUSE

SHUTTERED A TYLER STABLEFORD FILM / STEVE HOUSE



Shattered Behind the Scenes: Episode 1-An Idea is Born



Shattered Behind the Scenes: Episode 2-Putting the Idea into Motion



Shattered Behind the Scenes: Episode 3-The Movie Making Begins




Shattered
by Tyler Stableford
When you've given everything, what do you have left?
After achieving his dream summit, an elite climber finds himself empty. Broken and untethered, he searches for a fulfillment more lasting than a faraway peak.
Shot entirely on the Canon EOS 1D X
See the behind the scenes of the film here:
vimeo.com/tylerstableford/shatteredbts1
vimeo.com/tylerstableford/shatteredbts2
vimeo.com/tylerstableford/shatteredbts3
Starring: Steve House
Produced and Directed by: Tyler Stableford
Cinematography by: Tyler Stableford and Draper White
Associate Producer: Kate Rolston
Editor: Dave Wruck
Assistant Editor: Ben Thomas
Field Audio: Ben Thomas and Matthew Van Biene
Riggers: Hayden Kennedy and Matthew Van Biene
Music by: Paul Fran-zik
See more by Steve House and his award-winning book Beyond The Mountain at: stevehouse.net
See Tyler Stableford's portfolio at: tylerstableford.com





Peace!!
関連記事

コメント

非公開コメント

Re: No title

hemingway55さん、ども!
ホントしびれますよね。そしてあの二人ともスゴ過ぎます。
またまたさらにSteve Houseのファンになってしまいました

No title

垂壁のかなたへを読み終えてこの映像みてしびれました。
ナンガパルバットの高度6400mでのフリーソロとかスゴ過ぎですよね

No title

こんにちは。
垂壁のかなたへを読み終えて、この映像みてしびれました。
ナンガパルバット ルパール壁の6400mの高度でフリーソロとかすごいですよね。
